Sami sa presvedčte, aké výhodné je mať informácie o výťahu či eskalátore po ruke. Kedykoľvek. Schindler Ahead ActionBoard prináša rad výhod vlastníkom i správcom objektov, ktorí musia riešiť každodennú prevádzku výťahov či eskalátorov.
Schindler Ahead ActionBoard vám prináša vždy aktuálny prehľad o stave vašich výťahov a eskalátorov. V reálnom čase zobrazuje dáta, na ktorých základe môžete okamžite konať alebo rozhodnúť o ďalšom postupe a prioritách, napríklad pokiaľ ide o plánovanie údržby. Je tiež zdrojom cenných štatistík a údajov o histórii zariadenia. Vďaka týmto vstupom dokážete rýchlejšie a efektívnejšie identifikovať prípadné technické problémy a riešiť ich skôr, než ovplyvnia plynulý chod zariadenia. S využitím týchto dát možno tiež optimalizovať harmonogram údržby.
Prostredníctvom webového rozhrania alebo mobilnej aplikácie Schindler Ahead ActionBoard, ktorá je dostupná pre inteligentné mobilné telefóny aj tablety, máte potrebné údaje vždy k dispozícii. Samozrejmosťou je zasielanie automatických upozornení, ktoré k vám zamieria priamo prostredníctvom aplikácie alebo e-mailov. Správcom zariadení uľahčí tento nástroj nielen zaistenie spoľahlivej prevádzky, ale tiež zdieľanie informácií s vlastníkmi budov a cestujúcimi. Prispieva tak ku zvýšeniu spokojnosti zákazníkov.
Používateľské rozhranie je prehľadné, zrozumiteľné a ľahko ovládateľné. Rýchlo a bez problémov sa v ňom zorientujú aj ľudia, ktorí nie sú technicky tak zdatní.
Jedinečný nástroj pre jedinečných zákazníkov. Ovládací panel ľahko prispôsobíte svojim prioritám a potrebám. Sami si určíte, čo sa vám bude zobrazovať na hlavnej stránke.
Sami si vyberte, aké informácie a upozornenia chcete prijímať. Ľahko a rýchlo nazdieľate so zákazníkmi, nájomníkmi i obchodnými partnermi podstatné informácie, napríklad o plánovanom servise.
Webová aplikácia je plne responzívna. To znamená, že sa vám bude správne zobrazovať na akomkoľvek type zariadenia od mobilu po tablet.
Využitie Schindler Ahead ActionBoard nie je podmienené prepojením so stolným počítačom. K dispozícii je aj aplikácia pre mobilné zariadenie s operačným systémom iOS a Android.
Prispôsobte svoje portfólio v mobilnej aplikácii svojim potrebám filtrovaním a výberom účtov, zákazníkov a budov.
Prostredníctvom ActionBoard môžete prijímať užitočné oznámenia, ku ktorým patrí napríklad predpokladaný čas príjazdu servisného technika.
Môžete si tiež nastaviť, aké automatické upozornenia a reporty si prajete dostávať. Nezmeškáte tak žiadne dôležité aktualizácie.
So Schindler Ahead ActionBoard si uľahčíte aj prípravu súhrnných prehľadov a reportov.
S týmto nástrojom budete mať vždy po ruke kompletné informácie o histórii zariadenia. Poskytuje napríklad prístup k histórii opráv.
Informácie o servisnej histórii i aktuálnom stave vám umožnia lepšie plánovať servis a vychádzať pritom z podložených dát, nie odhadov.
Stačí pár kliknutí a zašlete žiadosť o servis alebo sa telefonicky či mailom spojíte so zástupcom servisnej firmy.
Vďaka aktuálnym informáciám o stave zariadenia získate cenný náskok a môžete predvídať a včas riešiť prípadné technické problémy ešte skôr, než ovplyvnia plynulý chod výťahu.
Všetky dôležité informácie o servise alebo prípadnom technickom probléme zvládnete ľahko a rýchlo zdieľať s vlastníkom zariadenia alebo svojimi nájomníkmi.